Thursday, December 9, 2010

hidup ni..kat dunia ni.....terlalu complicate la....
full of sadness...miserable...
aq sndiri x tau what's my desire..happiness...
n i don't know how n what i need to find it.....
i don't know what's my dream?????
my favourite??????
my hobby?????
even my interest??????
yg aq tau makan,minum,tidur,solat,take a shower,
buat keja kolah,bantu family ckit2.....
just benda biasa....
aq agak jeles r bila tgk kwan2 have their own's
dream....
favourite pa....
interest pa....
hobby pa....
nk kata kasih syang .....ntah r.....
apa tujuan idup????
n how to find tujuan hidup kita?????
i've nothing beside my family....
frenz....with me...(kind of)
apa yg kena buat???
smetimes.., it's too boring..(seems la)
just let the time go
without do anything....
buang masa gitu ja.....
blank
just like terperangkap between the real world
n imaginations...
by:flatty